Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kacpro | użytkownik

imię i nazwiskoK. adresPolska zarejestrowany26.01.2008 @02:21:46 ostatnio na stronie10.12.2011 @01:15:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze580 posty na forum2

komentarze
~luhso    24.02.2009 @19:22:18
Esbek na body?
~TeeSki    21.02.2009 @13:55:15
No ja się cały czas zastanawiam nad wrzuceniem czegoś, ale na razie chyba nie mam się czym pochwalić.

To czekam na jakieś wieści co do EV.

P.S.

Pomysł na sesję to ja mam tzn. żebyś Ty ją zrealizował. Modele ja i M! ale o tym pogadamy jak się spotkamy...
_______
it is the begining of my path in photography...
~membra    21.02.2009 @08:59:18
O kurczę nie zaczaiłam od razu o co chodzi he he
~membra    21.02.2009 @08:58:04
Rzadko komentuję bo mi się nie chce chyba że jakie foto szczególnie mi się spodoba lub nie spodoba. Pozdrawiam
~TeeSki    20.02.2009 @19:32:47
No witam witam, widzę że ruch w interesie panuje i odgrzewasz kotlety, kiedy coś nowego? I co znalazłeś wytłumaczenie tych EVów?
_______
it is the begining of my path in photography...
~tynka78    20.02.2009 @13:09:19
Dziękuję za wizytę
i ja Cię pozdrawiam
~BeataArt    26.12.2008 @14:27:46
Rozumiem ;P
Zapytałam, bo po prostu lubię żółwie.
Pozdrawiam
~BeataArt    21.12.2008 @15:34:58
Czy to żółw w avatarze?
^szkockakrata    08.12.2008 @16:18:09
o miejscu powiadomię w odpowiednim momencie, bo jestem w trakcie negocjacji
_______
25 plus VAT
~szpoona    04.11.2008 @17:03:30
no ale Kacprze co się z Tobą dzieje?
~YoshiProject    30.10.2008 @12:56:50
Dzięki ; )
_______
http://yoshiproject.digart.pl

Wejdź i zostaw ślad - ja zostawiłem.
~SapphireKamm    28.10.2008 @13:40:10
Ale mi niestety to nie odpowiada.
_______
______________________
Boisz się, dlatego nie przyciskasz
http://www.sapphirekamm.digart.pl/
+Seshen    19.09.2008 @14:31:33
rób co chcesz, przyzwyczajona jestem.
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
+Seshen    19.09.2008 @14:17:15
ciekawe skąd bierzesz czas na zapamiętywanie tego, skoro nie masz nawet czasu odezwać się do mnie
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
+Seshen    19.09.2008 @14:09:09
jedne z pierwszych zdjęć, fetowe m.in
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
~victord    19.09.2008 @12:53:57
te kropki na oczach to nic innego jak odbicie światła. Bo to plener był
~tynka78    18.09.2008 @23:48:20
Dziękuję za odwiedziny Pozdrawiam
~ARealC    17.09.2008 @21:45:04
;]
_______
Łatwiej kijek pocieńczyć niż go potem pogrubasić
~ARealC    17.09.2008 @13:19:47
Heh. Jak będziesz miał neta to zapraszam na TS. Pogramy razem. Pozdro.
_______
Łatwiej kijek pocieńczyć niż go potem pogrubasić
~SanFrancisco    16.09.2008 @13:44:36
takie troche dziwne :D
~ney    14.09.2008 @15:43:55
masz racje z tą jasnością na ostatnim zdjęciu. wczoraj pojęłam jak bardzo mam wyciemniony monitor, trzeba bedzie sporo poprawic, ech
_______
~ARealC    12.09.2008 @13:28:17
Nick: Stroosiu
Team: BioHazarD
_______
Łatwiej kijek pocieńczyć niż go potem pogrubasić
~nuevo    11.09.2008 @14:30:59
heh pozdro
~nuevo    11.09.2008 @14:30:03
ale za co Tobei przykro?:P
~krzysieksz    11.09.2008 @13:57:22
dzięki
_______
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt